Tuesday, January 27, 2009

اجااااااااااااااااااااااااااااااااااااازه...............................................


اجاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااازه

مش معقوله احنا اخدنا اجازه خلاص
خلاص ياجماعه صدقت ان انا مش حزاكر تانى لمده اسبوعين بعد امتحان الالكتونكس
قصدى الفيزياء
بجد الحمد الله على الى عملته فى الامتحان والامتحانات الاخرى الى مش عايزه افتكر اصلا هيه ايه
المشكله ان احنا بنخرج من الامتحان نهزر عادى وكل حاجه مع اننا بنبقى مش حلين حلو بس عادتنا ولا حنشتريها
انا بجد سعيده انى اخدت الاجازه ويارب تبقى اجازه سعيده علينا كلنا
هو انا مش حشوف اصحابى لمده مش تعتبر كبيره بس هو كبيره جداااااا بالنسبه ليه انا
عايزه اقولكوا حاجه!!!!!!!
فضاوة + نت = ضاع الوقت
ياااااااااااااااااااااريت محدش يعمل كده
وياااريت كلنا نستغل الوقت ده
ان شاء الله

هبه حبيبتى طبعا حكت كل حاجه عن اليوم السعيد ده
هو كان نقصنا برده ناس كتير بس خير

وطبعا الصوره الى انا حطاها موضحه مدى المعاناه الى احنا عنيناها فى الترم الاول الى حاسه انه عدى كأنه سنه كامله مش ترم واحد
اخيراااااااااااااااااااااااااااااااا فعلا اخيرااااااااااااااااااااااااااااا
Happy Weeks
i need to say
Happy daysssss
هااااااااااااااااااااااااااابى اجااااااااااااااااااااااااااااااازه

9 comments:

Anonymous said...

اجازه سعيد ان شاء الله يا دودو

انا مش مصدقه ان خلاااااااااص أخدت اجازه بعد ترم طوييييييييييل
بجد حاسه انه سنين عدت مش ترم
يارب كلنا ننجح وتكون اجازه سعيده علينا كلنا يااااارب

سلام يا قمر :)

MeMe said...

كل ترم وانتى طيبة يادودو يا قمر ..

انتى وحشتينى من امبارح والله ..

have fun ..

وربنا معانا كلنا ان شاء الله

يوفقنا كلنا

الحمد لله الترم عدى على خيـــــر
واليوم امبارح كان حلو أوووووى ماشاءالله ..
عايزة أقول لحضرتك ان الساعة دلوئتى 3 العصر ... ولسة صاحية ... بس انا نمت ... بعد الفجر ..بثوية

=))

تهريــــــــج


سلاااااامز

:*

Anonymous said...

ياااه الحمد لله ... خدنا الأجازة ..
فعلا حاسة ان الترم ده كان طويييييييل اوى غير أى ترم
الحمد لله ...

يلا أجازة سعيدة ان شاء الله ع الكل :)

MY FATE said...

كل سنة وانتي طيبة
واجازة سعيدة علينا كلنااا يااا رب وإن شاء الله نستفاد منها
ترم وعدي الحمد لله بكل ما فيه من ضحك ومن حزن برضه
ننطلق بقي شوية :)
سلااامااات

hoda said...

"يارب كلنا ننجح وتكون اجازه سعيده علينا كلنا يااااارب"
ياااااارب
مرسيه ليكى ياحبيبتى

انتى وحشتينى من امبارح والله" "
وانتى اكتر والله ياميمى
" عايزة أقول لحضرتك ان الساعة دلوئتى 3 العصر ... ولسة صاحية ... بس انا نمت ... بعد الفجر ..بثوية
"
والله انتى عسل
انا مكنتش قادره ودخلت نمت علطول

يلا أجازة سعيدة ان شاء الله ع الكل"
:"
"ان شاء الله يا مونه
كل سنة وانتي طيبة
واجازة سعيدة علينا كلنااا يااا رب وإن شاء الله نستفاد منها"
وانتى طيبه
ان شاء الله تكون سعيده ونستفاد منها
شكراااا لمرورك

Anonymous said...

كل سنه وحضراتكوا طيبين واجازه سعيده ان شاء الله :D

Adel Mody said...

كل اجازة وانتم طيبين

يارب تكون اجازة سعيدة ان شاء الله


سلاموز

hoda said...

"كل سنه وحضراتكوا طيبين واجازه سعيده ان شاء الله"

وحضرتك طيب
يارب تكون اجازه سعيده ان شاءالله
واهلا بحضرتك فى البلوج

"كل اجازة وانتم طيبين

يارب تكون اجازة سعيدة ان شاء الله"

يااااارب ان اشاء الله
شكراااااا لمرور حضرتك

Anonymous said...

دودو ازيك يا حبى
وحشانى موووووووووووت
بس ايه دا انا شوفت البوست دا من زمان وكنت فاكرنى رديت عليكى ...
يالا انا كنت داخله النهرده اقولك انك وحشاااااااانى اوى اوى اوى اوى
هانت الاجازه قربت تخلص اهى عشان اشوفك انتى وبقيه العيال
سلام يا قمر
:*